Minikkuzuma Merhaba anneler ben 39+4 haftalık oldum en son perşembe muanem vardı herşey yolunda dendi şimdi ki randevum yine Perşembe malum hastanem çok uzak bu haftalar da bebeğin hareketlerin de kısıtlama olabilirmi az hareket ediyor elimle bastırdığımda tepki veriyor korkmalımıyım 🤦🏻♀️
Burcugvc Minikkuzuma bende aynı durumdayım canım haftamız günümüzde aynı. Yeri kısıtlandığı içinmiş diye duydum🥰
Eagle564 Minikkuzuma bende 38. Haftaya girdm hareketleri eskisi gibi değil korktm ama sanrım normal artk hareket edicek yerleri kalmadı 😌
Minikkuzuma Gaye06sezen bende öyle düşündüm ama internette hareketli olması hatta daha net vurması böyle can yakacak şekilde yazınca kafam karıştı insan korkuyor ister istemez
Minikkuzuma Eagle564 hareket edecek yeri kalmadı artık evet insan hareketlerine alışınca böyle durunca çok korkuyor 🥺
Gaye06sezen Minikkuzuma benimde doğuma iki hafta kaldı hareketleri baya azaldı bu yüzden korkma doktor dedi yeri daraldığı icin 😊☺️
Eagle564 Minikkuzuma aynen bende sabah öle korktm hatta elimle etkiye tepki yapardı artık yapmıyo onlarda sıkıldı artık içerde 😌
Betullmim Bana da ebe şu an çok sıkışık azıcık hareketini hissetsen bile yeterli demişti. Ama 3 saatten uzun bir süre birsey hissetmezsin doktora git
Minikkuzuma Betullmim sağol canım tabi ara ara zahmet edip oynuyor bide dokunduğum da tepki veriyor ☺️
Betullmim Minikkuzuma ben de çok inceliyorum. Bir gece oynadığını çok hissetmedim evin içinde dolanıp durdum telaş yaptım hemen hurma attım ağzıma hareketlendi. Doktoruma anlattı e o da uyuyor dedi 😂
Minikkuzuma Betullmim senin en azından hurmadan sonra hareketlenmiş benim kızım attık tatlıya bile tepki vermiyor diyorki ben uyuyorum rahatsız etme 🤦🏻♀️ Bende anladım attık takmıyorum
Betullmim Minikkuzuma böyle hafif hareket bile yeterli demişlerdi. Bir de çocukların günü gününü tutmuyor.
Betullmim Minikkuzuma bir de ben geçen hafta her hareketini hissetmiyordum o gün, nstde de hep hareketli çıkmış. Ebe dedi hareketleri cok güzel.
Minikkuzuma Betullmim vallahi içimi rahatlattınız geçen aynı sorunu yaşadım hareketsiz nst hareketli bu bıdıklar kesinlikle bizimle oyun oynuyorlar 🥰🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Ozgemlym Minikkuzuma canım 38+1 iz bizimde azaldı aşağıya baskı yapıp duruyor elini ayağını falan vuruyor ama çok sert değil popo yer değiştiriyor falan onları hissediyorum ama sakinleşti baya eskiye nazaran
Minikkuzuma Ozgemlym evet canım emin ol bir gün bile öyle farkediyorki ben 38 lerde daha çok hissediyordum şimdi 40 içindeyim şimdi çok çok az yavrucak yeri kısıtlandı ama insan yine de kaygılanıyor ☺️