Zeyzeyn Sweetblonde88 17 inci haftamda ogrendim kuzum ama yine de 17 de buyuk bence degismez diye dusunmek istiyorum
Zeyzeyn asenairga erken haftalarda yanilma oluyomus diye duydum canm . Dr. Kaan kocatepeyi takip ediyorum. 15. Inci haftadan sonra soylenen cinsiyetlerde degisme cok nadir oluyomus. Irganlari tamamen olusuyomus.
Pnaronoruc Zeyzeyn banada 13 haftada erkek dedi başka doktora gittim 17 haftada kız dedi 😄 21 haftalığım şuan tekrar gidicem başka doktora bu sefer ayrıntılı ultrasona giricem emin olmak için şüphede kaldım bende hiçbirşey almıyorum şuan ☺️
Zeyzeyn asenairga en iyisi ayrintili ultrasonu beklemek canm bende oyle yapicam haftaya pazartesi ayrintilim var bakalm ne cikacak
Pnaronoruc Zeyzeyn nerde yaptıracaksınız ayrıntılıyı bende hala araştırıyorum fiyat ve hastane olarak çok yüksek rakamlar ya 😒
Zeyzeyn asenairga 4 lu olmadm cnm ben 3 lu oldm 17 haftada. Ayrintilida 20 ve 24 uncu haftalar arasunda diye biliyorum. Ben 21+2 de olacagim
Fsnysf Zeyzeyn görümcen bence senin erkek bebek istediğini biliyorsa hevesini kırmak için bence öle demiştir günahı boynuna... benim oğlumu 12 haftalıkken bildi doktorum kesin erkek dedi canım merak etme sağlıkla gelsin inşallah ❤️
Zeyzeyn Fsnysf evet cnm ne yalan soyleym bi kizim var bide oglum olsun istiyorum. Bunuda bildigi icin sanirim ustune ustune gidiyo. Bi arada. Ben paşam diyodum ondan erkek cikti senin bebek diyodu🙄
Hapyyli10 Oooof neden boyleler yaa benımde bır oğlum var 12.haftada öğrendım hiç şüphe düşmedi içime değilmi dye ve değişmedi de şimdide kız istiyorum neyse doktorum kız dedı kız istediğimi bilen fesat insanlar aaa dha erken erken söylemiş doktorun dıyolar yaa doktordan dahamı iyi biliceksin kardeşimm inancıma ters olmasa cinsiyet organının fotosunu alıp al ahanda burda kanıt dıcem töbe töbe sinir oluyorum erkektir o canım hiiç şüphen olmasın
Zeyzeyn Hapyyli10 ay valla oyle sinir oluyorum ki ya doktor soyledi iste daha neden uzatitosun demi yani yok olurmi kiz desem ay olsun derler erkek desem emin misin derler gelde bogma 🙄
Hapyyli10 Bazı doktorlar yok 20 den once net olmaz dıyolar 12.haftada gören göruyor valla o doktorun bilgisiylede alakalı benım doktorum suan en balıeksirin en ıyı doktoru ve kullandıgı cıhaz turkıyede sadece onda var ben hastanede bebegı bıle goremıyorken özelde ağzını burnunu dudagını kıme benzedıgı bıle bellı yanı dha 12.haftada cok nettı ve kız dedı hastanedekı de kız dedı 15.haftada hastanedekı yıne kız dedı ama akrabalar doktordan ıyı blıyor doktora bosuna para vermeyem barı onlar karar versın 😂
Zeyzeyn Hapyyli10 hani bide doktpra israr etmedm sormadm bile uclu taramada ben sadece cocuk iyimi diye dusunurken doktor cat diye erkek dedi ney erkekmi dedim evet erkek dedi kesin olmasa soylemez yani dimi 🙄
Fsnysf Zeyzeyn hey Allahım onun niyeti belli boşver sen bebeğinin keyfini çıkar şüphelenme rabbim oğluşunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Hapyyli10 Zeyzeyn canım söylermı hiç erkek dıye bıde erkekler cabuk gorunur yanı merak etme sen ben oğlumu 12.haftada öğrendım değişmedi yani değişmez
Gizemkara21 Zeyzeyn şok olduk tabi eşi karışmıştır verelim bunu diye hastaneye gitti ne tesadüf ki o gün 2 bebek doğmuş ikiside kız 😀
Fatosduzgun55 Zeyzeyn malesef bazen anne kılosundan gobek cevresındeki yagdan ıste cıhazdan falan gorulemeyebılıyorms🙈