Haticemre21 Zeyzeyn bizim ki surekli bacak açık poziyonda durduğu icn bende her gttgmde degisme varmı diye soryorm net bi sekilde kız diyor da Allahm.aldıklarım boşa gitmesin 😂😂
Zeyzeyn kkmm kesin sonuc olmadiginin bilincinde olup yaptirilmali bence. En azindan varda bile biseu anne buna doguma kadar hazırlanmalı. Dogum aninda kotu bişeyle karsilasirsa daha zor olacagini dusunuyorum. Bence yaptirilmali
kkmm Zeyzeyn peki nasil yapıyorlar benim ilk hamileligimde bilgim yok o yüzden sadece kan mi alınıyor
Zeyzeyn Sweetblonde88 ya gercekten pipiyle kordon karismaz demi valla icim icimi yiyo heveslenemiyorum biseyler almaya🙄
Sweetblonde88 Zeyzeyn 20 hafta çok ileri bir hafta cinsiyet için siz alın alacagınızı. Hayırlı olsun.
Zeyzeyn Seymasezer aynen sinir oldum ya kendi oglu 12 inci haftasinda ogrendi. Ben 17 de ogrendim kordondur diyo. Hayir kocaman cocuk nasi karisacak. Benimde huyumu biliyo supheciym hemen kalbime soktu supheyo. Esim degismez sacmalama diyo yol yinede aklimda suphe 🙄
Zeyzeyn Haticemre21 insAllah canim 😁 eskiden yoktu ya boyle seyler kizimda 16 . Inci haftasinda soyledi direk kiz dogdu yani 😁
Haticemre21 Zeyzeyn smdi de sistemler makineler iyi sozde ama yine de yanilmalar cok fazla hayırlısı artık 😍🙏🤗
asenairga ben 12.haftamda 2li testte detayli ultrasona girdim detayli ultrasona bakan doktor bebek erkek dedi 15.haftamda doktoruma randevum vardi ve doktorum kiz dedi benimde kafam cok karisti acikcasi
Zeyzeyn asenairga erken haftalarda yanilma oluyomus diye duydum canm . Dr. Kaan kocatepeyi takip ediyorum. 15. Inci haftadan sonra soylenen cinsiyetlerde degisme cok nadir oluyomus. Irganlari tamamen olusuyomus.
Zeyzeyn Sweetblonde88 17 inci haftamda ogrendim kuzum ama yine de 17 de buyuk bence degismez diye dusunmek istiyorum
Zeyzeyn Seymasezer kendininde oglu var ama anlayamıyorum. Şuan da hamileyim diyr cocuk yapmaya karar vermis 🙄
Eseenn Haticemre21 Benim burda bi akrabam var kıza erkek demişler hep doğana kadar doğmuş anasının yanına Getirmişler hayırlı olsun kızın oldu diye 😂 ama doğana kadar da erkek demişler. Daha iki tanıdığım var böyle doğduğunda cinsiyeti farklı çıkan 😂
Zeyzeyn Eseenn bak boyle duyunca insan korkuyo🙄😁 benim bi arkadasin iki cocuguna ds doguma kadar kiz dediler dogumda ikiside erkek cikti🙄
Fsnysf Zeyzeyn görümcen bence senin erkek bebek istediğini biliyorsa hevesini kırmak için bence öle demiştir günahı boynuna... benim oğlumu 12 haftalıkken bildi doktorum kesin erkek dedi canım merak etme sağlıkla gelsin inşallah ❤️