Deletedmom0065 Asellinannesi ben 33. Haftada kontrole gittim soktor 2 hafta sonra nst ye giriceksin dedi yani 35.haftada. ücretten hic bi bilgim yok aldiklarini bilmiyordum ? Ozele gidiyrm Bekliyim bende burda
aslimutlu1 Asellinannesi ben 27+5 ken girdim ama benim sürekli bir agrım vardı . Muayene den sonra ekstra bi ücret ödemedim . Bazı yerlerde 15-30 lira arasında degişiyor.
Fatosduzgun55 Asellinannesi bende ilk 34de gırdım özele gidiyorum. Muayne ucretı dısında bır ucret odemedım. Ama burda bazı postlarda alındıgını okumustum🥴
Asellinannesi aslimutlu1 aaa agrın oldugu için sanırım o kadar erkn yptılar snırım cnmm bende 30 haftalık hmıleyım kontrolum var o yuzden merk ettım ona gre hzırlıklı gdıyım dye
aslimutlu1 Asellinannesi muayene olucaksan ödemiyorsun fazladan . Benim güttiğim yer öyle . Yinede fazladan 30 lira bulundur canım.
hacerpamuk Asellinannesi 31+1 de gittiğimde nst olmamıştı 34+6 da gittim nstye bakıldı, hazırlıklı vs anlamında da bişeye gerek yok. Ücret olarak da ben paket olarak almıştım nstlerde dahildi o yüzden ayrıca ücret var mı bilmiyorum
Semooshh Asellinannesi 30+5de 32göründüğü için nst çekildim devlet hastanesinde ama. Hazırlıklı olucağın pek bir şey yok aslında kıyafetlerin rahat olsun yeter
Zuzum_20 Asellinannesi ben daha girmedim ama muayne ücretini öderken nts için 30 tl alıyorlardı bi bayandan orda gördüm bi nts de ödeyince ikinciye ücret ödemiyorsunuz demişti sekreter ama bakalım nasıl merak ediyorum bende 29 haftalıgım ne zaman olucak diye
Asellinannesi Zuzum_20 anladımmm bakalımm gittimizde belli olur ben 30 haftlıkkemde muane oluyum bi daha 35 haftaya kadar muane olmayı düşünmüyorum. Oyuzden karar veremedim ankarada yaşıyorm ama istanbulda doğum yapıcam 35 haftlıkken gidcem istanbula bakalımm
Gulfem07 Hasisinmelegi tabiki.Sezeryan ve normalle alakası yok canım.Ben gittim mesela gerilme vardı göbek cevremde bebek toplanıyordu o kasılma cikti karnım yumuşaksa sıkıntı yok.