Uzun_54 Bende bugün 14. Haftama girdim hayırlısıyla bakalım cuma günü gidicem kontrole çok merak ediyorum inşallah sağlığı iyidir ve cinsiyetini de öğrenirim 😊 ama benim çok şişkinliğim var ya karnım bazen davul gibi oluyor
Deletedmom0810 asyaa15 15+5 kusmaya devam 😩 cinsiyet %90 kız demişti Doktorumuz bikaç güne yeniden gidicez bakalım bu kez ne der bilmiyorum 🌸 Yeme içme sorunum olduğu için 3 kilo verdim hamile kaldığımdan beri o yüzden daha karnım Çıkmadı 🤓
Deletedmom0810 mucizelerininannesi hiç bi faydası olmadı ben de yeniden doktora söyliycem aksine artmaya başladı kalçadan bacağıma doğru geceleri ne hareket edebiliyorum ne de uyku 🤦🏻♀️ Uyuduğumda da uyandırıyor ağrı 🙄