asyaa15 Kızlaar cinsiyetler öğrenenler oldumu. Ne durumdasınız 😊 göbegim benim belli olmaya basladı 😃 mide bulantm sıfır artık. İştahım o kdr çok yok normal şeklde. İkili taramamız şükür temiz çıktı 😊
Yildizim5 asyaa15 ben 15. Haftamdayım 12. Haftada öğrendim cinsiyetini kız dedi 14.hafta Kesin kız dedi haftaya tekrar gideceğim bakalım 😊
Blgzr_58 asyaa15 eklem ağrılarım var kollarım bacaklarım ağrıyor geceleri sürekli uyanıyorum onun haricinde şükür bir sıkıntımız yok
Deletedmom0810 asyaa15 15+5 kusmaya devam 😩 cinsiyet %90 kız demişti Doktorumuz bikaç güne yeniden gidicez bakalım bu kez ne der bilmiyorum 🌸 Yeme içme sorunum olduğu için 3 kilo verdim hamile kaldığımdan beri o yüzden daha karnım Çıkmadı 🤓
Tutku92 Bu gün girdik 14 haftaya😊 yarın kontrolüm var. Kendini naza çekmezse bebeğim, görürüz İnşaAllah
Ruhsuz Biz de bugun 14 olduk, persembe randevum var bakalım nasip İnsAllah görürüz, benim mide bulantım azaldı ama tam bitti diyemem
asyaa15 Ruhsuz ben dün gittim ikili sonucuma baktı sadece muane etmedi. 1 ay snrasına kontrol verdi . Herlde dayanamam ozmna kdr özel e gideriz 😇
Menekse_92 14+2 olduk çok şükür 🥰 15 gün sonra gideceğim bakalım gösterecek mi ☺️ önemli olan sağlıklı olması ama insan ister istemez çok merak ediyor ☺️
asyaa15 Yildizim5 balon süprizi yapacagm bnde biraz kesinleşsin die bekliyorum büyüsünde net sölesin die 😂
asyaa15 Ruhsuz aynen canım walla pappa a 4.08 ml hcg 29.04 bunlara bakılıyor herlde Doktor iyi dedi temiz dedi şükür .
mucizelerininannesi Blgzr_58 bunun sebebi magnezyum eksikliği doktorunla konuşsan direk şase şeklinde verir rahatlarsın bende de çok ağrı var hatta gece bacak arama yastık koyuyorum ama yine ağrı vardı magnezyum geçiriyor 3 gün içtim rahatladım ağrı oldukça içiyorum ben bi danış istersen
Blgzr_58 asyaa15 valla canım ben sürekli yaşıyorum ağrı magnezyum kullanıyorum hiç faydasını görmedim ne olacak bilmiyorum
Blgzr_58 mucizelerininannesi kullanıyorum magnezyum canım ya suda eritilip içilenden hiç faydasını görmedim yarın doktorla görüşücem bakalım ne olacak gece uyuyamıyorum en fenası da o
Deletedmom0810 mucizelerininannesi hiç bi faydası olmadı ben de yeniden doktora söyliycem aksine artmaya başladı kalçadan bacağıma doğru geceleri ne hareket edebiliyorum ne de uyku 🤦🏻♀️ Uyuduğumda da uyandırıyor ağrı 🙄