Gazeliz Bernakoyun canm neslihan hanım değilde ali çeliğe git çok iyi yardımcı oluyor baya ilgili hastane orta ı evet biraz sıkıntılı ama doktor olarak baya iyi bence ali beyle devam et bahat iyi bir hastane tecrübeli doktorlar mevcut