Bernakoyun Merhaba, İkitelli batı bahat hastanesi kadın Doğum bölümü Neslihan bahat hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Bana doktor ilgili geldi ancak hastane sıkıntılı bence. Kahverengi akıntım ve ağrım olunca serum takılıp düşük önleyici iğne yapıldı odaya alındım fakat yanıma grip teşhisi konmuş bir hasta verdiler ve odayı paylaştık. Bu bende hastane olarak kötü bir izlenim verdi. Başakşehir çevresi tavsiye edeceğiniz yahut Neslihan hanım hakkında bilginiz varsa bekliyorum 💜
Gazeliz Bernakoyun canm neslihan hanım değilde ali çeliğe git çok iyi yardımcı oluyor baya ilgili hastane orta ı evet biraz sıkıntılı ama doktor olarak baya iyi bence ali beyle devam et bahat iyi bir hastane tecrübeli doktorlar mevcut
Bernakoyun Nesrn34 ben esenler medipol e de bir görüneyim diyorum. Doktor önerisine sahip değilim ancak en azından temiz ve daha güven veriyor bana( medipolün para tuzağı olduğu da bir gerçek maalesef)
Bernakoyun Nesrn34 doğum fiyatlarını bilmiyorum. Ancak çok çok uçuk bir fiyat verilmediği sürece kabul etmek zorundayız maalesef...