Zeynep_adem58 bende de acı sızı olmuyor önce ama sarımsağı uyguladıktan sonra şişliği gidiyor çünkü o şişlik gitmezse o zmn ağrı sızı oluyor genel cerraha gitmek istemiyorum çünkü ilaç yazıyor doğum uzmanı uygun görürse doğuma kdr ilaç alıyorsun buda bebeği etkilşyordur illaki sarımsak benim için mucizevi çözüm kullananlar anlayacaktır