Cgdmk123 Zeynep_adem58 Cansumeryem kadın doğum doktoru bana da yapabilirsin birazcık canın acıyıversin anne olcaksın dedi ama ben o basur atağını bi kez yaşadım ve bir hafta acısını çektim sonrasında bezeler kaldı ve genel cerrahiye muayene oldum. Bebek baskı yaptığı için bile oluşuyor bu basur ki normal doğumda senden ıkınmanı isteyecekler sonrasında 1. Ve 2. Derece bir atak yaşarsan bir iki haftaya toparlarsın ama 3. Ve 4. Derece bir atak olursa çok büyük sorun yaşarsın ameliyat gerekebilir eğer bebek iriyse ve dikişinde fazla olursa ikisi birden ağır gelir ben şu durumda sana sezeryan öneririm çünkü doğumdan sonrasını kestirmek çok zor dedi
Cgdmk123 Zeynep_adem58 bence genel cerrahiye muayene olun çünkü kadın doğumun alanı değil bu basurun evreleri var o baktığında bunu kestiremez nasıl ki bir genel cerrahi doktoru size bebekle ilgili net bilgiler veremez bu da öyle. ki ben daha önce memlekette de basurdan bahsettiğim de genel cerrahiye yönlendirmişti ordaki doktorumda. Sonuçta onun alanı değil bu genel cerrahi doktoruyla karar vermeniz sizin açınızdan daha sağlıklı olur
Beyyza Zeynep_adem58 canım bende 32 haftalığım hemn hemen bir ay olucak aynı sıkıntı bendede var agrısı sızı hiç birşeyim yok çok şükür sadece dışta memeleşme var benimki baya büyümüştü doktoruma söyledim fitil ver krem verdi üç gündür kullanıyorum şükür faydasını gördüm bugun farkttm baya küçülmüş. İnşallah tamamen kurtulurum 😊
Deletedmom Zeynep_adem58 oriflame tender care diye bi balmumu krem var hergün ondan sür ben öyle kurtuldum
Zehesila41 Deletedmom kurtuldum derken kayboldu mu yoksa acısı ağrısı mı gecti cnkü bende de var Doğumdan önce 2 taneydi Doğumdan sonra oldu 5 suan ikinci gebeliğim ve biliyorum gene çıkacak napsam bilmiyorum acaba skntı olur mu
FSCMK Zeynep_adem58 hayır 1 gün olmasa 1 gün oluyor zor yapıyorum tuvaletimi bazen bağırıyorum yeminle
Zeynep_adem58 Ayin 13 de genel cerrahiye randevum var bakalim ne dicek kizlar insallah daha fazla ilerlemez
Deletedmom Zehesila41 geçti valla hemde senelerdir vardı dışı mavi olanını aldım hergun sürdüm kayboldu basura çok iyi geliyo dediler gerçekten de öyle oldu
Zehesila41 Deletedmom bende kokusuz olanı var acaba kullanmaya başlasam mı ayyyy ne dua ederim size ay insallah 😞
Deletedmom Zehesila41 kokusuzdu oda dışı mavi inşallah iyi gelir benm senelerdr vardı şakır şakır kanardı biri söyledi bana da aldım sürdm gerçekten iyi geldi
Deletedmom Zehesila41 kokusuzdu oda dışı mavi inşallah iyi gelir benm senelerdr vardı şakır şakır kanardı biri söyledi bana da aldım sürdm gerçekten iyi geldi
Yapraksmr Saf zeytinyağı sur Pamukla ama ilk önce ılık suyla temizle her defasında bendede var cok iyi geldi sende bi dene iyi gelicektir ✋🏻
Ebru_123 Ben ölüyordum acıdan agrıdan ve dışarıya Doğru çıkmıştı çok hissediyordum. Tuvalete çıkmak çok zor aciliydi. Dogurdum zaman içinde küçüldü ve gitti. kurtuldum. 2. Gebeligimde çıkmadı çok şükür
Yenianneadayi2208 Zeynep_adem58 ben hamile kalmadan bir ay önce yaşadım aynısını eczaneden basur kremi aldım düzenli kullandım ve geçti şimdi çok şükür bol bol ılıktan sıcağa dönük duş aldım yumuşasın diye.Şuanda hiç bişeyim yok çok şükür
Cansumeryem Cgdmk123 olmazsa bi dahaki kontrolde söylerim canım sezaryen istiyorum ben die çünkü derecesini bilmiyorum hiç kontrol ettirmesin 1 inde gittim nst baktılar 15 inde bi daha çağırdı
Sirin_beyza Zeynep_adem58 ben 5 yıl o hastalıkla savastım sonra amaliyat oldum simdi hamilelikten bir tanede bende var normal doğumda çok kötü bişe genel cerrah fitil hap veriyor krem veriyor hamilesin yaa bilmiyom ne dicek