Ademnilay Evet Kizlar Ben dogum yapali aslinda 1 hafta oldu ama hic icimden yazmak gelmiyordu cunki bir tarafim buruktu poyrazim yanimda uyumuyor kuvezde uyuyordu... Kizlar burdan birbirimizle takip ettigimiz arkadaslarimiz var aslinda bilen de bilir. Benim hep erkem dogum riskim vardi 33 haftalikken ciger ignemizi vurdurmustuk ama yinede kaldi ufak yavrum benim. 35+1 di aslinda muayeneye gittigimde fakat 1 hafta one gecmisti bebegim 36 +1 olarak gozukuyordu bizde zaten egee 36 ya kadar gelirse iyi diyoduk. Cunkiii ikinci sezeryanimdi ve ilk sezeryanla arasi kisa oldugu icin cok sakincaliydi surekli 1 haftada bir takibe gidiyordum kasilmalarim 33 haftalikken baslamiti fakat sabit sanci cikmiyordu 34 haftanin icinde ufak bi kanama olmustu ama ben nişandir diye dusundum ve cok endiselenmemistim cunki kasilmalarim ara ara geliyodu 34 haftanin icinde parca parca nisanim geliyodu benim sonra 35 haftalikken carsamba aksami doktorum nst ye cagirdi gittim . Doktor bi bakti 5 dk da bir gelen sancim vardi. 2 cm acilmam vardi . Vee az az suyum geliyodu. Doktor bebek 36 haftalik olmus ve dogum baslamis dedi senin tıbbi olaral yatman gerek dedi. Fakat ben bikac gun daha durursam belki kuveze girmez dusuncem vardi hep iste doktora diyodum 2 gun daha kalsin falam diye doktorum kizdi bana Ben hic agri hissetmiyorum ufak ufak kasilma var ama beni rahatsiz etmiyodu . Sonra doktor eve git esyalarini al kendini hazirla gel dedi saat 11 de yatisini yapacagim dedi neyse eve geldik yatagimi hazirladim cantalarimi falan aldim dusumu falan aldim ciktik yolaaa. Hastaneye gittim yatisimi yaptilar iste onlugumu giydim sacima bone taktim serum takildi kagitlar imzalandi hazirdim bekliyodum . Annem dayim gorumcem falan herkes gelmisti herkes beni motive ediyo fakat bi yanim evdeki yavrumda bi yanim karnimdaki kuzumda hep kendimi kuveze girmez diye diye aklimi dagitiyodum. Sonra dustuk ameliyathanenin yolunaaa esim elimi hic birakmadi ben aglayip kizimiz sana emanet diyince esimde aglagi hep basimdaydi iceri girene kadar annem hep dualar etti ve artik ayrilma vakti gelmisti girdim ameliyathaneye ekibin hepsi bayandi icerde guzel bi muhabbet vardi. Iste ustumu orttuler ve batikon surmeye basladilar doktorum genel anestezi olmam gerektigini soyledi ve genel anestezi oldum . Uyandigimda ameliyathanedeydim ciktigimda aklimda sadece kizim ve oglum vardi annemler soyluyo hep kizimi ve oglumu sormusum aglaya aglaya sonra odaya geldim bebegimin besigi bostu anlamistim kuveze girdigini. O oradayken kendimi iyi hissedemiyodum onun yanina gitmek istiyodum ama agrim coktu. Ilk sezeryanda ikinci gun gazim falan cikmisti bunda cikmadi doktor yanima geldi bana cok kizdi ben icerdeyken iki uc doktor iceriye kosmus esim doyluyor . Doktor ciktiginda esime eger 1 gun daha bekleseymis karin da bebegide olecekmis rahim yirtilmis parcalanmis zor diktik alacaktik demis esime. Sonra doktor benim yanima gelip eger dogum yapmasaydin suanda bebeginde sende yoktun dedi bebegim dogdugunda 1 defa aglamis ve hemen morarmis solunum skntisi varmis bebegimde. 4 gece 5 gun hastanede kaldim. Bebegim kuvezde dogdugunda 2500 kilo 46 cm mis Suanda 2275 gram ve solunumu duzene girmis fakat suanda hayla ufak bi boruyla besleniyor daha tam emmesi yok 2300 2400 gibi emzirmeyi deneyecegim. Daha henuz kucagima almadim koklayamadim kizlar benim icin dua edin yavruma bian once kavusup onu yanima alayım... Allahim Herkese Hayirli Saglikli Dogumlar Nasip Etsin.. Ve Kimsenin Kucagi Bos Kalmasin Insallah 🤲🙏🧿
Pericinar07 Ademnilay inşallah tez zamanda kavuşursun kuzum eminim oda seni hissetmek istiyordur canını sıkma kızın ve oglun için iyi ol 😙
Ernika Ademnilay Allah sizlere bağışlasın bir ömür sağlıkla yaşasın inşAllah 🌸 küvezde 1 hafta mı kaldı neden o kadar kalmış çünkü doğum zamanı çok iyi kilosu nasıldı.
Canimoglumkubra Ademnilay Allah'ım ikinizide korusun inşallah sağ salim kucağına almayı nasip eylesin Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏
Mbams kavuşursun inşallah rabbim sana bağışlasın kuzunu Benim de 2.ci gebeliğim ilki sezaryendi tam 2 yıl arası var şuan 30 haftalık hamileyim doktor ikinciyi normal yaptırırım dedi ama bende rahim yırtılmasından korkuyorum senin bebişlerin arasında kaç ay var canım
Ademnilay Mbams benim iki sene bile yok canim kizim 14 aylik iste ustunden 1 sene gecti gecmedi hamile kaldim
Ademnilay Pericinar07 allah Senden Razi olsun canim benim cok cok saol senin durumun nasil nasi gidiyo kendimden senide unuttum
Ademnilay Ernika kilosu 2500 du canim cok hizli nefes aliyor diye kaliyo kuvezde daha cikmadi hayla kuvezde aslinda ciger ignesi falan da vuruldu ama kaliyo suanda 1 hafta oluyo
Pericinar07 Ademnilay iyiyim allaha şükür canım ağrılarım çok sadece başka sıkıntım yok çok şükür 18 kasıma gün verdi allahtan birşey gelmezse 😊
Ademnilay Pericinar07 allahim Saglikla Kucagina Almayi nasip etsin canim benim az kaldi sana da dikkat et kendine
Ademnilay rks olur sorun degil egitim durumum lise yasim 24 dogum yaptigim tarih de 30 kasim carsamba fakat saat 12 yi gectigi icin 31 olarak gozukuyor tesekkurler.🤭
Pericinar07 Ademnilay amin sağol canım evet az kaldı iyice sabırsızlanmaya başladım bi yandanda korkuyorum 2 çocukla nasıl baş edecem biriyle ilgilenirken diğerini ihmal etmemem lazım bana çok düşkün çünkü
Ernika Ademnilay 36 haftalık gayet iyi bir zaman diyor benim doktorum kalmaz bile küvezde demişti ama belli olmuyor değil mi belki de ufacık bir sorun bile kalmasına sebep olabiliyor. 1 haftayı geçti mi küvez süreniz
Ademnilay Ernika bugun tam 8 gun oldu kuvezde kalalı bize de oyle dedi doktor 36 haftaya bi girse 2500 kilo olsa kuvez ihtimal yok dedi dogdugunda hizli nefes aldigi icin aglayinca morariyodu o yuzden aldilar solunum cihazi falan taktilar