Ozlembln Korkulu rüyam , 3 kere serklaj yapıldı ,bir sezeryan ,2 normal doğumum var ve en sevmediğim şey sonda , mide bulantısı 😢
Gldane Merve_kucuk valla bilmiyorum hani özelde doğum yaptım bazılarına mesela kum torbası filan da katıyorlar mış ben hiç bir şey görmedim ama sıkıntı da olmadı yani çok şükür
Merve_kucuk Gldane Kum torbasının bırakılması doktorun düşüncesine göre değişiyor canım Sondayıda mesaneye takıyoruz. Biraz önce nasl bisey onu bile bilmiyorum dediniz ya yazayim dedim☺
Mini9 Merve_kucuk beni çok geren konulardan biriydi sonda ama takılırken zaten uyuşmuş olduğun için hissetmiyorsun çıkarırken de hiç bi acı hissetmedim bi kaç saniyelik bi şey zaten biliyorsunuz belli ki ☺️
Merve_kucuk Mini9 O zaman size ameliyathanede taktılar canım. Biz odadayken takiyorduk ondan sonra alıp ameliyathaneye götürüyorlardı
Gldane Merve_kucuk teşekkür ediyorum bilgi için ben ikinciye hamileyim inanın daha çok korkar oldum kızım çok küçük diğeri olduğu zaman 1 yaşında olacak doğum sürecimi merakla bekliyorum, 🙈
Mini9 Merve_kucuk aa öyle mi o zaman nasıl hissedilir bilmiyorum söylediğin gibi ameliyat başlamadan hemen önce takıldı keşke odada takılmasa ya 🤔
Merve_kucuk Mini9 Doktora göre değişiyor canım. Keşke dediginiz gibi ameliyathanede takılsa. Hem korku olmaz hemde canı yanmaz kimsenin
Gldane Nazli02 belden uyuşturuldum hiç idrarım gelmedi hani zaten depend takılı oluyor ama bilmiyorum ayaklarımın uyuşukluğu gidince direk ayağa kalkar kalkmaz lavobaya gittim
Gldane Merve_kucuk inşallah canım hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım hayırlısıyla o günler geçiyor ya kucağımıza alınca 💓💓
Merve_kucuk duyguyilmaz Bende sezeryanı sordunuz sandm😄☺ doğum esnasında gelirmi veya gelen kişilerinki oldumu bilmiyorum ama idrarin dogumdan sonra yapılması yarayı iyileştiriyor diye duydum😄 tabi başta baya yakıyormuş 😄