Bsrtrcl yokk öyle tükendim bittim dur bakalım bu en basıt tedavısı olan bır sıkıntı Allah baska dert vermesın cnm benım... ben 10 senedır ugrasdım asılamalar ılaclar gebelıklerım de oldu ama ıkısı de dusdu. Buna tamamen kendılıgımden kaldım vaktı ve nasıbı varmıs demek ki.. hic kafanı takıpda strese gırme stres cok cok onemlı ne zaman artık tamam dusunmeyecehım dıyıp kafamı dagıttıysam o zamanlar hamıle kaldım. Dualarım bızım gıbı sabırla bekleyenlerle hayırlı zamanda ınsallaha