Deletedmom6 Eylemmmmm Yoo bnce gayet ideal yani hiç öyle düşünme doğum dan sonra ztn sen görmeden hepsi gider
Eylemmmmm Deletedmom6 ay hadi bakalım ya eşim tosun deyip duruyo ☹️ normalde zayıf biriyim ilk defa yanaklarım falan oldu 😊
Eylemmmmm Nl-oguz3561 gündüzleri normal besleniyorum Allah ne verdiyse yiyorum 😊 gece bir bardak süt bir iki muz 5 6 tane ceviz öyle canım
Deletedmom6 Eylemmmmm Erkek adı üstünde 🤷♀️ benimkide tontiş diyor sanki göbeğin içi hepsi yağ doluymuş gibi bakıp gülüyor. Ben hep yapiliydim ztn boyimda 1.72 ama herkes kilo almamışsın diyo şaşırıyorum
Eylemmmmm Deletedmom6 dediğin gibi erkek işte hem diyo verme böyle iyi olmuşun tosun demekten de vazgecmiyo bende sevdim aslında bu halimi gören herkes kilo çok yakışmış çok güzelleşmişsin diyo mutlu oluyorum oğluşum güzelleştirdi diyorum 😊
Deletedmom6 Eylemmmmm Ohh ne güzel demekki size kilo yakışıyormuş işte demekki fazla zayıfmışsınız o zmn siz doğum dan sonra hiç vermeyin😄
Eylemmmmm Deletedmom6 valla 60 la kalsam yeterli 😊 zayıftım evet ya diyorum ya ilk defa yanaklı oldum yüzüme renk geldi aynaların önünden alamıyorum kendimi 🤣🤣
Eylemmmmm Deletedmom6 öyle oldu valla 🥰 çok da güzel bir duygu ya Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏🥰