Sry Dnz_bal 2 hafta once kanamam oldu hastaneye gitttik ilac ve ignesini verdi bugun hap bitiyor her gun kanamam oldu kullanirken de bazen az bazen cok oluyor
Sedanur_2534 MelekAkgnr benim de aynı şekilde kan ve ağrı. Ama değerlerim düşünce düşük yapıyorsun dediler. İnanamadım belki önlem alabilirim diye özele geldim
Sedanur_2534 Sry keşke bastırsaydın. Bende bastırdım düşüşe geçmiş değerler. Kanamadan dolayı düşük yapıyorsun dedi doktor