Dnz_bal Kızlarrr dünde yaZdım progestan kullanıp az kanaması devam eden gebeler varmı az da ağrısı olann
Zlmdemir Dnz_bal Canm serum ve iğne vermediler mi?benim de 10 haftalıkken vardı hemen serum takmışlardı içine de iğne sonra pregestoron vermişti doktorum.ama bunun en büyük şifası ayağa kalkmamak tuvalette de uzun süre kalma.çok geçmiş olsun
Salcali Dnz_bal benim çok kanamam oldu ve progestan iğnesi ve hapını çok kullandım çok şükür şimdi iyiyiz inş böyle devam eder hapı alttan kullanmak yan etkilerini azaltiyo
Canan_seckin Dnz_bal ilacını kullan stres yapma uzan dinlen uyumaya çalış ara ara beslenmene dikkat et bol su iç ve sık sık doktora gitme bence. Vajinal muayene olma gerekmedikçe.
dilaraydinemkin Evet benim 6+1 im 5 gündür progestan kullanıyorum. Bazı günler kanamam oluyor bazı günler hiç olmuyor aslında bende korkuyorum sancımda oluyor ama kanama geçince bi rahatlıyorum nasipse yarın doktora gidicem.
Dnz_bal dilaraydinemkin yarın doktoruma gidicem ama ağrı girdiği için acile geldim birşey olur korkusuyla kanamam da var dün başladım progestana yatmadan önce fitil olarak
SedefUygun Geçmiş olsun canım bol bol dinlenmeye bak ilacını aksatma bende kullandım progeston zamanla inşallah kesilir kanaman
gulsumickimi61 Bende aynı şekilde progestan kullanıyorum ama kanama devam ediyor inşallah tez zamanda geçer 😔
Gulten_ Bende 6 haftalıkken düşük tehlikem vardı kanamam vardı progestan kullandım çok ağır işler yapmadım şuan 34 haftalığız çok şükür iyiyiz inşallah birşey olmaz 🙏
Sedanur_2534 Benim düşük tehlikem varmış düşüyormuş bebek. Kan değerlerimde düşüyor. Yarın özele gidecez tekrar bakılmak için
Sedanur_2534 Dnz_bal sizlere ilaç verilmiş ama bana bir şey vermediler bu yüzden doktor değiştirdim ve yarın başka doktora bakılıcaz Allah izin veririse