HappyMom ben bio oil kullanıyorum şu an 39.haftadayım çok şükür hiç çatlağım yok öneririm, önemli olan çok düzenli kullanmak bence, ben yaklaşık son 2-3 aydın düzenli sabah akşam kullandım hala da kullanıyorum tavsiye ederim. Eşim internetten n11.com dan alıyor hesaplı diğer terlere göre.