gozdeteacher Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ilk aylarımdan beri. 31+3teyim çok şükür şimdilik hiç çatlağım yok. Hemen hemen her akşam duş sonrası sürüyorum. Çatlaksız bu haftalara kadar geldim umarım böyle devam eder 🙏🏻🙏🏻
Cookie_the_pomy HappyMom Liearac denedim beğenmedim dokusunu Bio oil kaşıntı yaptı * bulunabilirse Bepanten in yurtdışında Anti stech Kremi var dokusu muazzam *Gene yurtdışında Tummy mio butter ve yağ var çok güzel en çok bu markadan memnun kaldım.
FerayeA HappyMom Mustelanın kremini kullanıyordum baktım zamanla o kadar çok gidiyor ki sonra doğal yaplara geçtim badem susam elma yağını karıştırıyorum sabah akşam sürüyorum. Çok şükür karnımda yok ama Ben bir tek hata yaptım kızlar siz yapmayın. Afedersiniz ama poponuza baldırınıza karnınıza gögüsünüze iyice sürün ben çok zayıftım dedim ki çatlamaz bacaklar. Daha 6 kilo da bacagımın üst bölümü çatladıysa ilerleyen zamanları düşünemiyorum düşünemiyorum 🙁😖
filiz08 HappyMom bu üçüncü hamileliğim.ilk hamileliğimde doktorum sana ne yaZarsam yazayım çatlayacaksan engel olamam dedi.Bol bol su iç dedi.Bende vazelin kullanıp nemli tuttum kendimi.15 kiloya yakın almıştım ki aşırı zayıf hamile kaldım.çatlama olmadı.2. Hamileliğimde de aynı vazelin kullandım yine çatlak yok.Şı an 30. Haftamdayım diğerlerine göre kilo olarak daha da ilerliycek gibiyim şu an yine çatlağım yok.Yani bende işe yarayan vazelin oldu
Deletedmom00260 Lierac kullanıyorum, yalnız çatlaklar oluşmadan önce kullanmak gerek. Doktorum 4. Aydan itibaren kullanabilirsin dediğinden 4. Ayımda başladım. Daha önce oluşan çatlaklara faydası olmadı fakat kullandıktan sonra başka çatlağım olmadı. Forum avmden almıştım sanırım 260 civarıydı.
Oznurrb HappyMom A vitamini içermemesi, temiz içerikli olması ve düzenli kullanımda çatlak oluşmayacağını garanti etmesi sebebiyle frei öl💜
Eloweim Hindistan cevizi yağı kullanıyorum 37. Haftamdayım hiç çatlamadım. Sabah akşam hatta her karnım gerildiğinde yağlanıyorum bence önemli bu. Önemli kısmı genetik olması ama bence.
M_e_s HappyMom ben. İlk hamileliğimde bıo oil kullandım 22 kılo aldıgım halde çatlamam olmadı Allah'a şükür
nadya Dördüncü aydan beridir bio oil kullanıyorum şimdi 39+0 ız. çatlaklarım 33. haftadan itibaren oluştu maalesef 😔 yani son haftalara gelmeden oluşmuyor zaten. Hindistan cevizi yağı kullanan iki arkadaşımın da çatlağı oluşmadı keşke ben de onu kullansaydım. Doktorumu dinledim o yüzden aldım bio oili. Tabi vücut yapımla da ilgili olabilir
Melisayenerli HappyMom fei öl aldım internetten tesadufen görüpte içerigi en temız olan ürün ve 8 bucuk ay oldu catlagım hiç oluşmadı bacaklarıma kadar suruyorum ve watsonstan 1 alana 2cisi 1 tl olarak aldım 80 tlden 6,7 ay önce 😊
Eylemmmmm HappyMom happymom tavsiyesi üzerine 😊 kakao yağı kullanıyorum 26 haftalığım şuan çatlağım yok
[silindi] HappyMom %100 doğal hindistan cevizi yağı ve zeytinyağını karıştırıp her gece yatmadan önce kullanıyorum. Doğal olduğundan ve içeriğini bildiğimden tercih ettim. Yalnız ben bacağımda birkaç çatlak oluştuktan sonra kullanmaya başlamıştım, kullandıktan sonra başka çatlak oluşmadı. Hatta hindistan cevizi yağından sanırım önceki çatlakların rengi açıldı. Kesinlikle tavsiye ederim