Esramazan57 İyi akşamlar kızlar ben normal Doğum için Ahududu yaprağı çayı ve hurma yiyorum aynı zaman da sabah akşam yürüyüş, plates ve perine masajı yapıyorum sizler neler yapıyorsunuz 🐣🤰👶❤️ resimag.com/p1/0386dd17cc4.jpeg
Merve Esramazan57 böyle normal doğum için uğraşanlar genelde sezaryen oluyor 🙈 sağlıkla kavuşmak nasip olsun
Gokmeninannesi Esramazan57 ben öyle çay içmekten falan korkuyorum ya zarar görürüm diye acaba sorun oluyor mu ya
Esramazan57 Gokmeninannesi Canım ben araştırdım çayı anne sütü arttırıcı özelliği bile var ama sen yine de doktoruna danış yani erken Doğuma. Sebep olabiliyor benim zamanım geldiği için içiyorum 🥰
arminaveleyalinannesii Esramazan57 4 bardak kaynar suya 6 çay kaşığı çaydan 2 çay kaşışı kurutulmul yeşil nane ekleyip 10 dakika kadar bir sürede demleyip süzüyorum internette yazdığı gibi bende betten bakmıştım canım
Eslina Esramazan57 anladım canım bende 36+3 oldum benimde başlamam lazım ozaman iki gündür çok şiddetli kasılmalarım ve kaşıklarımda ağrı bebek kasıldılar bacaklarıma vuran bir ağrı sizdede bu ağrılar varmı
arminaveleyalinannesii Esramazan57 canım ya telefonun düzeltmesi sağolsun çayı eklememiş bende aynı çaydan içiyorum kusura bakma aynı şekilde çayı demiyorum işte☺️
Yenidilek Esramazan57 ahududu yaprağı çayını nasıl tüketiyorsunuz günde kaç fincan ve ölçek olarak ne kadar ?
arminaveleyalinannesii Yenidilek öğlen ve bu saatlerde tüketiyorum günde 2 kupa😊 zaten gün içerisinde bitki çayları içen birisiyim🥰
Esramazan57 Yenidilek benim ki bi de ot halinde bi tutam atıyorum üstüne sıcak su 5 dk demleyip içiyorum