Mlke merhabalar ben de sağlık personeliyim kendimde çok araştırdım bu konuda branş hastanesi olarak kadın doğum üzerine o vitale bu konuda iyi bende orda Doktor Mehmet Taner beye yaptırdım ilk aşılamamdı Allah’ta nasip etti oldu hakkınızda hayırlısı inşallah rabbim tez vakitte tattırsın aklınızda soru işareti kalmadan gidebilirsiniz kalabalık bi hastane ama işlerinde gayet iyiler 😊