Kekmez ben konuyu çok önce açmıştım zaten. ilk öğrendiğim zaman. postu iyi okursanız ne sormak istediğimi anlayacaksınız ki anlayan arkadaşlarda yorum yapmıştı zaten. kıyaslamak amacıyla söylememiştim, aynı zaman da açılan postlara baktığımda bende çıkan değerlerden daha düşüktü yada benim ki yüksekti. sadece sordum olabilir mi diye. ayrıca tek kesede iki bebek olabiliyormuş daha sonra doktorumdan öğrenmiştim.
bu gereksiz tepkinizi anlayamadım ?