merhabalar, bi çok kişide bakıyorum 4. haftalarda beta hcg değerleri düşük gözüküyor yada benim ki yüksek bilemedim. 2 martta kan testi yaptırdığımda hcg değeri 2439 çıkmıştı. doktor 23 24 günlük olabilir demişti. keseyide görmüştü o gün. yarın yine gidicem doktora ama burdaki değerleri görünce şaşırdım. yorum yapabilecek var mı acaba? çoğul gebelikte kese iki veya daha fazla mı olması gerekiyor? bilemedim..