Ikarus352 bende 36+2 haftalığım dün bende aynı başlığı açtım. Benimde 2 tur dolanmış ve suyum azalmış. Her 2 günde bir kontrole gel hareketleri iyi takip et, bol su iç ve evde bol bol istirahat et 37’yi bekleyelim dedi. Ama ben dünden beri düşünüyorum, çokta araştırdım bir sürü örnek var her 5 doğumda oluyormuş ve çoğu zaman hiç zarar vermiyor ve sezaryen ile doğum gerçekleşiyormuş ama ben minik bir ihtimal dahi olsa o riski göze alamadım yarın beni ya hastaneye yatırın 37’ye kadar nstye bağlı kalayım yada hemen alın sezaryene gerekirse küveze girsin diyeceğim doktora.