Zumraylc benimkinide gevşek dedi. Hastane bana 1,5 saat uzakta. Eğer bebeğin hareketinde azalma olursa en yakın hastaneye git dedi. Yaşadığım bölge sıkıntılı. Mesai saati dışında doktor yok geçen sancım var diye acile gittim imza attırıp çıkardılar eğer sıklaşırsa buraya gelme normal doğum yaptıramayız sezeryana alacak doktor yok diye. Mesai saati dışında bişey olsa orta kalcam yani