Acemihamileee sirkeli su,düzenli çamaşır değiştirme yaptığım şeyler aslında. Bir de travazol kullanıyorum kaşıntı olduğunda. Aslında benim için çok sıkıntı değil kullanmasam da ancak forumda yazanları görüyorum mutlaka kullanın tedavi olmazsa erken doğuma sebep oluyo idrar yolu enfeksiyonuna çeviriyo falan diye onlardan korktuğumdan kullanıcam kullanırsam. Yoksa doktorum illa kullan demedi bi tehlikende de bahsetmedi yazıldığı gibi