Bellidegilannesi benimde yapıldığı dakika ve gün içerisinde acimadi . Ama daha sonraki günler 1 hafta acıdı. Kaldırırken bile güçlük çektim. Hafif de ateşim oldu. Kişiden kişiye gire değişiyor. Ama şunu diyorlar kullanmadığınız kolunuzu acın.. mesela ben sağ elimi daha çok kullanıyorum soldan yaptı.