Bellidegilannesi Merhaba güzel anneler, bugün tetanoz aşısı oldum ve hemşire biraz acıya bilir dedi aşıyı yaptı bitti mi dedim evet bitti nasıl yani anlamadın mı dedi hayır dedim sonra belki biraz acır dedi ve şu saate kadar gram acı değil aşı olmuş gibi bile hissetmiyorum bu da benim güzel aşı tavsiyem korkanlar için umut olsun😊
Nis Bellidegilannesi canım korktmak istemem ama umarım acısı gece cıkmaz ben bildigin asıdan sonra iki gün agrıdan agladım . İgne vurulunca sıkıntı yon sonrası cok sancılı gecti 2. Doz daha hafifti ama
Saraalp Bellidegilannesi benim ilk gün hiç acımadı anlamadım bile ama sonraki 3 gün acısı oldu, kolumun üstüne yatamadım, dayanılmayacak gibi değildi
Bellidegilannesi mavi00 20. Haftada yaptırdım ben hemşire takvim oluşturmuştu ona göre gittim😊tabi tabi inanın ki kalçadan yapılan iğneler bile acıtıyor hele ki antibiyotikler ama bunu hissetmedim bile umarım sizlerin de öyle olur 🙏
Bellidegilannesi Minnosannis1 ben de korkarak gittim burda okuduklarımdan sonra aşıyı yaptığını bile anlamadım o derece yani 😅inşallah sizin de öyle olur 🙏
Fatmisko Bellidegilannesi canım ağır kaldırma kolunun üstüne yatma çünkü bnmde bir hafta acımadı sonradan üstüne yatmışım şişti ve bir aydır yeni geçti ikinci aşımda öyle olmadı çok şkür
Edanurb Canım benim de aşı olurken kesinlikle bi acı hissetmedim iğneyi dahi hissetmedim ama ertesi sabah kalktıgımda kolumda agrı vardı iki gün falan sürdü ama korkulcak bişey yok tabiki
Bellidegilannesi Fatmisko kolumun üstüne gelir gelmez yattım şuanlık sıkıntı yok umarım ilerleyen günlerde de olmaz 🙏🙈
Neslihanbew Bellidegilannesi bende de aynısı olmuştu ne vurulurken ne o gün iöerisinde hissetmemiştim ama ertesi 2 gün boyunca vurulduğun bölge de hissediyorsun öle kolunu oynatmana iş gapmana engel değil tabiki ama bi acısı ağrısı oldu bende ☺️
1004nese Bende çok korktum 😅 bosunamis 4 gün Önce bende oldum. Kolum benimle degil di 1 gün sonra düzeldi 😆
fadimeozbas @Bellidegilannesi Zaten yapıldığı gün acımıyor😄Ben farketmedim bile iğneyi yaptığını bu konuşmayı yarın akşam saatlerinde yapalım istersen bide😄🌸
Ozgdnc Bende cuma günü asi oldum. İğneden zaten korkmam acı eşiğim de yüksektir. Sadece vururken hafif yanma oldu o gün hiçbir şey hissetmedim ama aşıdan sonraki 2 gün ağrısı oldu ama dayanilmayacak gibi değildi ☺️
Sumeyye_g Bellidegilannesi aynen bazıları öyle bi abartıyorlar ki insanı aşıdan soğutuyor ve herkesin gebeliği bünyesi bir değil yni bende hiç anlmamamıştım yapıldığında ve hiç bi acıma olmadı yapılırken ve sonrasında acıma olur bi iki kere dedi hiç bişey olmadı şükür
ak-23ipk Bellidegilannesi doktor bana aşıyı vurulmana gerek yok tetenoza karşı bagışıklık kazanmşsn dedi bende şaşırdım
MNursel Bende aynı senin gibiydim 2 gün sonra kolum felaket ağrımaya basladi. Kolunun üstüne yatma birde ağır kaldırma.
inci_6007 Bellidegilannesi ben birinci de öldüm koluma 50 kilo bağlamışlar gibiydi üçüncü günü gece ağladım üzerine uyumusum acıdan yarında ikinciyi olucam yarın olmasın istiyorum