SezinVatansever Kbrzynp ben sadece muayene olmadan önce bi parça bitter çikolata yiyorum o zaman daha hareketli oluyor sizde deneyin bence ☺
KymetKaplan SezinVatansever valla canım hiç Alakası yok ben Mısır yedim simit dondurma felan yedim cinsiyetini öğrenmeye girmeden kıpır kıpırdı ogluşum hemen gösterdi doktor enterasan dedi 😂😂 çok hareketli aynı ben
Hilocan SezinVatansever ben 13 Haftamda çikolata yiyip gitmiştim Belki Gösterir Diye Ama Benim Bebeğim Yerinde Durmuyordu Bırak Cinsiyeti Doktor ense kalınlıgını bile zor ölçtü yani🤣 suan 15+3 üçüz hala göstermiyo
SezinVatansever KymetKaplan bünyeden bünyeye değişiyor demek ki benim kızda bi çikolata etkili oluyor o yüzden 😂😂
KymetKaplan SezinVatansever bebekten bebeğe degişiriyor bence benim ki çok yaramaz olacak gibi , herkes öyle söylüyor efe koycam adını diyince özellikle
SezinVatansever KymetKaplan inşallah sizi çok uğraştırmaz o zaman ☺ Sağlıkla dünyaya gelsinler artık yaramazlıklara da katlancaz 😂😂
Babytmr Buket38 off o bulantılar mafetti bizi 😔 doğrudur ozaman bende bulantı olsada nadir kusma oldu ara ara hala bulantım oluyo senin oluyomu ? 16. Haftadayım
BetulGokhanYldrm Haftada erkek dediler biz emin olamadık çok erken diye ama erkek 👶🏻 Tahmini 18-23 Ağustos Doğum ama en net detaylı ultrasonda söyleyecekler sanırım o da 30 Mart tarihinde Kilosu dün gittim 186 gram dedi 😍 Ben de 3 kilo aldım şimdiye kadar Herşey yolunda çok şükür 🙏🏻😇
Babytmr Gamzesariiii göbeğim daha hiç çıkmadı benim normalde sola dönük uyumaya çalışıyorum ama uykumda öyle dönmüş oluyorum istemeden doktora sordum 2 haftam daha varmış yüzüstü yatmaya 😊
Mely Hilocan sanırım seninle aynıyız hilocan Buarad kasık ağrıları rahim hala büyüdüğü için normalmiş
Hilocan Mely benim bide ilk gebeliğim 5 Haftalık Düşükle Sonuçlandı korkuyorum Bu yarımada bisi olucak diye
Sinemelik Cansum1 Ayy çok yakınız neredeyse aynı 😄🤩 bıdıklara sağ salim kavuşalım..benim doğum günümde 5 Ağustos inşallah kızımda benimle aynı gün doğar 🤩😊😁
Mely Hilocan hiç şimdi o kısmı düşünme sen Allaha şükür 15+4 e geldin bundan sonrasıda kolaylıkla geçecek inşallah. Yüreğini ferah tut iyiyi çağır. Sağlıkla kucağına alıcan inşallah ☺