Babytmr Merylu ben 15. Haftamdayım canım dün gittiğimde 15-16 cm arası kilosuda 126 gr demişti gayet normal demişti cinsiyeti kız. Seninkide 16. haftada gayet normal yani sonuçları doktor ondan bişey dememiştir canım ❤
Babytmr Susamtanesii 15. Haftdan snra kilosu haftalık 2 katına çıkarmış diye okumuştum o yüzden 17. Haftada olması gerekn aralıkta gbi görünüyo sizinde 🙏💕
Aslimm48 16+4 üm bende de bel ağrısı çok fazla doğru düzgün iş yapamıyorum 😑 cinsiyeti maalesef öğrenemedik henüz dr kendine güvenip net birşey diyemedi 😂
SezinVatansever Kbrzynp evet bu sefer gösterdi bize de hareketliydi baya inşallah sizde en yakın zamanda öğrenirsiniz ☺☺
Kbrzynp SezinVatansever maşallah hareketli olmasi için ne yapmak gerekir ki☺ inşallah ogreniriz bizde☺
Elms92 @Hilocan 17 haftalığım kızım olacak inşallah☺ Hamileliğim rahat geçiyor kaşıntılarım olmasa daha iyi olacak😩Bir aydır kaşınıyorum kan tahlili yaptırdım bişey çıkmadı ama göbek bel bölgem çok kaşınıyor yara oldu kaşımaktan😩
Kbrzynp Elms92 kaşıntı çatlak oluşumunun habercisi diye biliyorum çatlak önleyici krem ve yağ kullaniyormusunuz
Kbrars10 17 haftalığız ama ultrasona göre 4 gün önde gidiyoruz bir oğlum daha olcak nasipse 💙 15 agustos tahmini Doğum tarihimiz ama daha erken olabilir sezeryan olacağı için. Herkes saglıkla kucağına alır inşallah bebeğini 🙏🏻
SezinVatansever Kbrzynp ben sadece muayene olmadan önce bi parça bitter çikolata yiyorum o zaman daha hareketli oluyor sizde deneyin bence ☺
KymetKaplan Hilocan bizde 17 haftalık olduk bel agrımız var ama iyiyiz çok şükür ogluşumla, alışverişe başlayan var mı??