yagmuranne Günaydın güzel anneler😍 bugün 28.haftamızdayız elhamdulillah birazdan randevumuz var acaba nst ye girecek miyiz çok merak ediyorum ilk nst ne zaman oluyor genelde tecrübeli annelerden cevap bekliyorum hepinize hayırlı doğumlar🥰
Seda05 yagmuranne o senin durumuna bağlı canım ama normalde 34 ve 35.haftada yapılıyo bazen 36dan başlayan var. Benim 34.haftada başladı. 34.haftadan itibaren doğurana kadar girdim. Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊❤️
Kumsalinannesii yagmuranne ilk hamilelikte 36 dam sonra girdim canim agrinada bağlı bu durum. Erken Doğum riskin yoksa bu haftada nts istemez 😉
Sevalersin İlk kez 34+1de girmiştim, 28 hafta henüz erken gibi geldi bana kuzum ama bilmiyorum tabi net olarak. 🤷🏼♀️🙂
Tatlihamiss Nst nin bir zamanı yok , sancı şiddetini ölçmeye ve bebeğin kalp atışlarını izlemeye yarıyor . Doktorun gerekli görmesi halinde de yapılabilir ama normal doğum zamanı 36-40 hafta arası olduğu icin genelde bu haftalarda yapılır ama erken gebelik belirtisinin teşhisi içinde kullanılır .
Nuranburak Rahatsızlandım ağrılarım var dedim 28. Haftada gece gittim hastaneye nst ye bağlandım sancı çıkmadı yani ağrı varsa nst isteyebilir yoksa daha erken
Cigdem07 fadimdurmus Bende özele gidiyorum nst için ücret vermiyorum ama sizin hastane alıyormu bilemem bence bi arayıp sorun.
Mehsu yagmuranne Doktoruna bağlı o canım her şey yolunda çok şükür ama doktorum tedbir amaçlı 28.haftada başladı
Kucugum51 yagmuranne 30+6 da gırdım canm kontrol amaçlı normal dogum mu bebekte bı sıkıntı var mı dıe hareketlerine bakıldı
Esesennn yagmuranne vallahi ben dün 37.haftama girdim bugğn ilk nstmi olucam😅 doktorum çok rahat. Sanırım biraz sorun gördükleri hamilelerde erken başlatıyorlar.