Elmas24 Siracin_annesi aynn goren ne zaman dıgurcan ust kıracımız bsy olursa vur yukarı gelim hemen diyor sanki son zamnlarım gbı 😀😀😀 daha var var diyorum
Songul1107 Gizemkara21 ne var ya sizde ben olsam söylerim dayanamam paylaşırım herkesle evlisiniz sonuçta ayıp bırsey değil ki bu
Ervam_0202 Elmas24 hayıolmadı mustela çatlak kremi kullandım kuruyordu kaşınıyordu o iyi geldi bide su içtim bol
Gizemkara21 Songul1107 😀 ayıplık değil ama sonuçta 4 yıl birlikte okuduk birlikte zaman geçirdik, sınıfta 3 erkekte benden hoşlanıyordu ve ben biriyle çıkmış iken ne biliyim utanıyorum işte 😣 çekiniyorum daha doğrusu
Aynuradem Songul1107 dogurmak uzereyim hala kimse anlamiyo gizliyorumda zaten😌önemli olan bebegin sagligi kilosu doktorun ne dio
Songul1107 Aynuradem aynen öyle ya bebeğim sağlıklı cok şükür 20 gün sonra Detaylı ultrasona gıdecegiz bakalım cinsiyet belli olacak daha belli değil doktora demedim hiç karnım nıye ckmadı dıye daha erken der diye 🤗
Aynuradem Songul1107 erken yani cnm acele etme sindire sindire yaşa cok çabuk geciyo zmn ne zmn 9.aya geldim ben bile farkina waramiyorum her ani ayri özel guzel bi hamilelik geçirirsin insallah
defne55 Elmas24 şimdilik normal gözüküyor canım ama bebek de kilo aliyo 4 kiloyu geçerse sezeryan olur heralde 🤷♀️
nurbyrm44 Songul1107 Ben şuan 29 haftalığım. Bence çıkmadığı günlerin tadını çıkarın büyüdüğü zaman hareketleriniz de kısıtlanacak özellikle de uyurken ☺️ Zamanla çıkacak zaten mutlaka 😊
Songul1107 nurbyrm44 öyle tabi ama ondan gelen her sıkıntı gelsin hiç önemli değil hiç şikayet etmem ❤️😍