Seyma55 Normal doğum yaptım ilk doğumumdu öööyle anlatıldığı gibi 12-13 saat sancı çekmedim. ağrı kesici falanda almadım korkutmayın kendinizi bu kadar en başından beri hiç korkuyu getirmedim aklıma çok şükür 3-4 saatte doğurdum çok ciddi sancılar açılma 7-8 cm çıktığında oluyo ıkınma isteği gelmeye başladığında 35-40 dakika içerisindede doğum gerçekleşiyor ondan sonra geçiyo herşey kucağınıza koyuveriyorlar bebeğinizi 🙂 eşiniz göremeyecekse tabi yanında olmasını istiyorsanız sezeryan tabiki o ilk anı yaşamak o duyguyu tadmak onunda hakkı.