Seyma55 yalnız değilsin; ben de menopoz teyzelerle savaşımı sürdürüyorum; aaa gencecik kızsın niye kestiriyorsun kendini boşuna? - öyle de kesecekler böyle de - ama anneliği hissedemezsin - hayvan gibi canım yanıp anneliği hissetmek istemiyorum bu benim tercihim deyip kesip atıyorum yoksa birinin ağzının ortasına ıslak terlikle vuracam yaşa maşa bakmadan. Kimseye bakma senin vücudun, senin tercihin. Kaderi neyse bikbikine de bakma. Senin ve eşin için şu durumda en uygunu sezeryan ki zamanınızı da geçirmişsiniz, sağlıkla gelsin 🙏🏻