Kızlar ben 7 haftaligim fakat doktor bana ilişkiyi yasak ettimisti bir tane kimyasal gebelik gecirmistim. Eşimin ısrarı yüzünden beraber oldum benim gibi yasak olup ilişki yaşayıp bebeğe zarar olan oldu mu yada ne yapmak gerekiyo suan . Kızlar k.bkmayin ama birbirimize danismamiz gerekiyo lütfen kırıcı konusmayalim birbirimize saygı duyalim 🙋🙏