HilalAltun hilalcim 9+6 yım ben de. En son dün kontrole gittim ve dün de dahil 4 kere alttan bakıldı(geç döllenmeydi vs.. durumlardan dolayı ) bu haftaya kdr benim de kesilmiş süt kıvamında sapsarı değil de sarımsı akıntım vardı. Ben de psikolojik olarak alttan bakıldıktan sonra geliyor zannediyordum🤷🏼♀️ Dr uma söyledim sarı kokulu ve yeşil olmadığı, kaşıntı eşlik etmediği sürece sıkıntı yok, kahve pembe kana dönüşmesini biliyosun zaten dedi. Dün de alttan muayene oldum ama akıntı fln gelmiyor galiba 9+6 olduğum için bitti👍🏻 Sabret takip et