Tazeanne0134 Sevdenurr evet tatlım normal bende bugün 29+3 haftalık hamileyim kanama vs olmadiktan sonra sorun olmaz ama sen yine de doktoruna sor
Kubra_46 ilknur52 bende o anormallerdenim sanırım 28 hafta ve hiç kilo almadım aksine vermişim hamile kaldığım kiloyla yola devam 😁
Tugba_O Oguzaysel buraya gore ocak 22 de gözüküyor ama bakalim bizim prenses ne zaman gelecek. Bel ağrılarım başladı benim de. Hâlâ daha ufak tefek eksikliklerimiz var onlar aklimda
gurbet21 Bende 32 haftalığım kasık tan sağ taraf kalça bölümüne arada sancı gibi birşey oluyor bu durumu yaşayan var mı birde aniden bel'e giren yel gibi birşey
Oguzaysel Zumrutcelebi en son iki hafta önce gittim 830 gram di haftaya kontrolüm var çok merak ediyorum acaba 1200 e yaklaşır mi benimki de 🙈
Tazeanne0134 Oguzaysel bende 29+3 haftalık hamileyim benim belim çok ağrıyor sırtım ağrıyor ama yapacak bişe yok 🤷🏻♀️
busraasezgin Oguzaysel vajınada ağrı oluyor dudak kısımlarında özellikle yatakta dönerken , merdiven inip çıkarken , kıyafet giyerken ayağını kaldırdığında bile ağrı oluyor. bende tam olarak ne olduğunu bilmiyordum ama sağlam öğrendim 😄
Oguzaysel Çok mutlu oldum kızlar baya mesaj gelmiş 😄 ve genelde aynı sıkıntıları yaşıyoruz rahatladım, çok tecrübeli değilim forum da atladigim mesajlar varsa kusurumabakmayin😍😍
Zumrutcelebi Kizlar kilonuzu nasil kontrol ediyosunuz ya ben bu ay 3kg almisim normalde bu aya kadar toplamda bes almistim.simdi birden bukadar fazla almak uzdu beni.daha uc ay var her ay uc alirsam yandik