Linesarye Elifelif1 aynen benimde son 3 ocak diyorlar ama yeni sene cocugu olabilir de diyorlar bakalm hayrlısı ile gelsnler de 😊
Sedaaa87 biz de kızımla 29.haftaya girmiş bulunmaktayız. Benim ellerim çok şişiyor ve adeta parmaklarımı yumruk yapamıyorum. Doktorum normal dedi , bakalım başka sorun olmadıkça çekiliyor
Zeynepegee 30+1 olduk bizde 4-5 Ocak gbi doğum bakalım sol bacak kalça ağrım fazla yorgunluk hissi hep var sağlıkla zamanında gelsin kuzucuk lar inşallah 🙏🤲
Slnbsr Oguzaysel ben 29 oldum, tek sıkıntı mide yanması, bi ev işi yapınca artık belim ağrıyo biraz. Geçen evi sildim halıları kaldırdım, bi gün öncesinde de camları silmiştim pert oldum tabi
Oguzaysel anstzist ben temizlemiyorum valla 🙈 sadece bulaşık yemek , pazar günleri annem ve kaynanam geliyor temizliyorlar
anstzist Oguzaysel şanslısınız o zaman anneleriniz yakında :) benimkiler çok uzaktalar gurbetçiyiz mecbur bütün iş bana bakıyor :)
Oguzaysel Tazeanne0134 ağırlaşmış bir vaziyette gidiyor 😄 şeker yüklemesi yaptırıyorum son 1 saatim basım dönüyor suan🙈
busraasezgin Oguzaysel bizde 29+5 iz. Beni en çok zorlayan şey çatı ağrısı bende yatakta dönemeyenlerdenim yani 😊 hee mide yanması çok çekiyoruz ve adet sancısı gibi sancılarım oluyor çok onun dışında şükür diyelim 😊
Alya123 busraasezgin çatı ağrısı dediğiniz genital bölgenizdeki sağ ve sol kemik ağrısı değil mi 😞 bağdaş bile kuramıyorum
sozmeral Benimde sata gore 9 ocak ultrasonda 30 aralik gozukuo tahmini doum az kaldi hayirlisiyla hepimiz saglikla alalim kucagimiza. ufak tefek agrilar basladi ayaklarim patates . alışveriş listesinide azaltmaya başladık çanta daha hazır değil oda olur 34 e kadar bitircem kısmetse ☺️
Sevdenurr Tazeanne0134 bizde 29+2 yiz 17 ocak doğumumuz aynıyız yani😍☺️ benimde oluyur yürüyünce karın altımda ağrı normalmiş diye duymuştum
Tazeanne0134 Sevdenurr evet tatlım normal bende bugün 29+3 haftalık hamileyim kanama vs olmadiktan sonra sorun olmaz ama sen yine de doktoruna sor