Ulasbebek ahh o beklemeler.. 34+4 oldum canim ve bu saatten sonra gecmiyomus gibi.. 20li haftalar da o kadar rahattim ki simdi agirlik, hareket zorlugu, uykusuzluk, yorgunluk bi an once olsa diyorum sonra zamaninda gelsin diyorum ama inan bende cok özlüyorum bebegimi 🤗🤗