eknsnsr98 anlıyorsun zaten bebek olduğunu gaz falan değil yani daha farklı oluyor sanki balık gibi kayıyor birden bişey vuruyor , ama çok şiddetli değil. Elini koyarsan bazen dısardanda hissedebiliyorsun ama genelde dışardan hissedilmiyor. Ben soluma yatınca bide yüzüstü yatınca oluyor genelde bide yemek yiyince ☺️ Ama sen hissetmiyorsan oda normal. Bi iki hafta sonra tamamen hissedeceğiz zaten İnşallah 🙏🏼😍