[bilinmeyen] çok saçma.herkesin bünyesi bir değil ki! Doğru ameliyat sonuçta bicak altına yatiyosun ama herkes ayni agriyi sancıyı çekecek diye bi kaide yok.kadın olmadı ağrım diyo iste güzel bi doğum geçirmiş demekki.Niye moralini bozmaya calisiyosunuz ki.çok gereksiz ve boş.