Sezeryanı sürekli kötüleme modunda olan insanlar var bence çok yanlıs kıyaslama yapmak bile yanlıs sonuçta burada zorunlu sezeryan olması gerekenler de var bu tür kulaktan duyma aşırı genellenmiş kötülemeler cok düşüncesizce geliyor bana. Benim de sezeryan örneklerim hep iyi. Daha kötüsü başıma gelebilir bu ihtimaldir bunun farkındayım ama her an ne şekilde dogum yapacagı kesin olmayan hamilelern olduğu bir yere Aa sezeryan cok kötü berbat yazmam yazılmamalı 😊 keşke herkes duyarlı olsa.