Nurunilkmucizesi canım ya bende sevmiyorum o ikiliyi tavuk ve kırmızı et te tüketmiyorum üstüne 🙈 hala da yemiyorum vitamin takviyesi alıyoruz zaten baklagil sebze ve meyvelerle telafisi de mümkün o yüzden hoşlanmadığım şeyleri gebeyim diye tüketmek zorunda hissetmiyorum kendimi..vicdanen de rahatsız değilim tahlillerim ve ultrasondaki sonuçlarım da temiz gayet .. ki illa o tarz şeyler yenecek diye bişe yok bence ve istemeden hoşumuza gitmeyen şeyleri yiyerek kendimize eziyet etmenin bi manası da yok 🤔