tugbadm ilk gebeliğimde 39. Haftamda çatı muayenesi oldum bir hafta daha bekler bebek dedi doktorum 2 saat sonra kanamayla birlikte yatışım yapıldı suni sancı ile normal Doğum oldu
Çatı muayenesinde çok canım yandı doktor bebeği çekti çıkardı zannettim bence bana yapılan muayene tetikledi