Merhaba, bu ilacı bende kullanıyorum. Doktorum sabah akşam yarım içmemi istedi. Aynı şekilde uyguladım ilk zamanlar etki etmediğini düşünürken 1 gün içmemeyi denediğimde daha kötü olduğumu farkettim ve şuan bulantılarım azalmasına rağmen bırakmaya cesaret edemiyorum. Uyku durumu bende de var evet ama hamilelikten kaynaklı diye düşündüğüm için ilaca bağlamadım bu durumu.