Mucizeannisi SedanurYaprak aynen aynen bende bu hafta kan değerlerime bi baktırayım düştü mü aceba hiç birşey yapmak istemiyorum üşüyorum diye ☹️
Mucizeannisi Vera18 ben normalde hiç üşümezdim son 2 haftadır battaniye üzerimde geziyorum diyebilirim 😕😕
Rahimeali Mucizeannisi ben de öyleydim sonra kan hapı ve d-vit başlayınca iki haftadır kendime geldim çok şükür.
Ikbalper Mucizeannisi Ben aksine yanıyorum 😊 kısa kolluyla uyuyorum hala ve kansızlığımda var yani. Bünyesel bence canım 🤫🤷♀️
Esesennn Mucizeannisi kan ilacını içiyor musun caanım? Bebekler vampir gibi kanımızı alıyor ya😅 belki kansızlık olabilir sende pekmez de iç her gğn
Esesennn Mucizeannisi tekrar dene bence kan ilacını ilk zamanlarında mide bulantısı yapmış olabilir ara ara denemelisin. Haftalar ilerledikçe bulantı geçiyor ya