Gencdal222 Dnfrn ben devlete gidiyorum onu bile sormadılar senin iyiymiş yine ben olsam hemen sezeryan derdim 😄
Miniklerim03 Gencdal222 korkmayan varmıki 😀bnmde ikinci dogumum olcak şimdiden o dogum Yapcagım günü düşünüyorum yine suni verilrse nasıl dayncam bilmiyorm Allah yardım etsn
Gencdal222 Y Miniklerim03 aynen. Ya bende iki doğumumu suni sancıyla yaptım kendi sancılarım Yok hiç gebelik haftası geçince de suni sancı veriyor lar
AsliCan Benhepbeklerim riskili cnm ne yapalım oldu bi kere benim şuan iki tane kızım var ikizlerim vefat etti biri kızdı biri erkekti erken doğum nedeniyle kaybettim onlari
Esrahiramirac AsliCan başın sağolsun canım rabbim evlatrına ve cümlemizinkine uzun ömür nasip etsin acılarını göstermesin 🙏 hayırlı mübarek gecede. Doğumlarımızı kolay eylesin inşallah
GizemUlucan Gencdal222 Onu miss kokusuyla kucağıma alacağımı düşündükçe geçiyor 🙈 Tabi şu an ilk haftalarımız son haftalarda daha çok artacak biliyorum 🤗