ozgeecan9 iğneye hemen başlayacaksın. Tabi kendi kafana göre değil. Doktor randevuna gittiğin zaman zaten ona kan pıhtılaşman olduğunu söylediğin an yazacakk sana. Ben 5 haftalıkken hamile olduğumu öğrendim, hemen iğne yazdı. Şu an 13 haftalığım. Geçmiş olsun. Sıkıntı etme. İğne iyi gelecek bebeye. 2 hafta sonra kalp atışını da duyacaksın İnşaAllah🙏😊