Htcglgnaksy Hatice97 takdir kuzum bu . İlk gebeliğim öyleydi benim de rabbin arkasını aratmasın üzülme ama buna yapılacak hiçbişi yok. Kalbi atıp dursa daha çok üzülürdük eminim . Güçlü ol buna yapılacak hiçbişi yok
umutruyasi Allahım sabır versin insallah bencede üzülme vardır bundan bi hayir kalbini gönlünü bozma insallah hayirli olur belki de böyle olması senin için daha hayırlıdır bilemezsin ki rabbim bilir
Betulaks umutruyasi tüp bebek hakkında hiç bılgım yok ama rabbım sonuna kadar götürebılmeyı nasıp etsin guzel haberlerinizi alırız inş isteyen herkese tez zamanda nasıp olsun inş ☺️🙏
Omerinzevcesi Onsenelikmucize ay çok iyi yapmışsın canım benim Allah merhametli insanlarla karşılaştırsın bizleri 🤲
Hatice97 Betulaks anladım canım bakalım bende özel de yapmayı düşünüyorum devlet hastanesinde uyutmadan yapıyorlarmış ben görmek istemiyorum o anı
Betulaks Hatice97 aynen oyle devlette uyutmuyorlarmış boşuna etkılenmeye gerek yok sende sıkma canını bundan sonra tüm guzellıkler sizi bulsun 🙏
Ipek86 Hatice97 canim biliyorum zor bir durum aynisini bende yasadim.. 10. Haftaya kadar bekledik doktorumla ama olusmayincada olusmuyor isde😢 kürtaj oldum, 10gün iliski yok dedi.. 6 hafta sonra tekrardan hamileydim.. Herseyde var bir hayir sakin üzülme🙏🏻
Hatice97 Ipek86 evet canım bende yarın gidicem öyle bir doktorun lafıyla almam zaten kendi doktoruma gidicem o da aynısını söylerse yapacak bişey yok çok şükür ki rabbim herşeyin hayırlısını veriyor geç olsun sağlıklı sıhhatli olsun♥️♥️
Hacerevgin Hatice97 bendede olmuştu regli tarihine göre hesaplaniyor ya bebeğin boyutuna göre belirleniyor diye biliyorum 10 haftalik diye gittim 8 haftalık cıktı regli tarihimi değiştirdiler😊