Hatice97 bizim de bos gebelik demisti özeldeki doktor 6 haftaliktan fazlaydim. Vajinal bile bakmıştı. Bir hafta daha bekleyelim sonra aliriz dedi ama doktorlar genelde 10 haftaya kadar bekliyor
Bizimki kenara saklanmış devlet hastanesinde gördü doktorum bazen bebekler oyle saklanıyormuş