kanama nedeni ile devlete gittim ve dogumhanede bir gün bekletildim. Herkes bağırıyor Yani Doğum yapmaya çalışıyor doktorlardan bazıları bu kadar yaygaraya gerek Yok ne bağırıyorsun diyip çekirdek çıtlıyor😀 Yanımda çatı muayenesi mi görmedim , Doğum mu görmedim neler neler. Allah yardım etsin ne diyim..